Pages

23 September 2012

✔NSA & FSA

✎ entri kali nie nk cerita mengenai pasal c'sin aku, namenye nadzirah sofia fatin syafiqa :)n dyeorg juge merupakan adik beradik,heeehe ..dyeorg nie da mcm diari aku, blh katekan perjalanan hidup aku dyeorg dapat hidu (bahaya betol, xbgtau pn blh tau=_=").. walaupn satu ketika dahulu,kite prnah berpisah brtahun2 lamenye,akhirnye kite bjumpe dan brsme kmbali wlaupn msing2 bljar negeri yg brlainan:DD.. aku rase brtuah sgt,wlaupn xpunyai kakak..tp aku mmpnyai c'sin yg sgat m'mahami, sayang korang sgt2;)).. sbnarnye xde idea nk pengarang ape, jadi aku selitkan foto2 comel dyeorg:))



si adik


si kakak

nie gambar comel dyeorg ketika kecil;D
dan akhirnye, aku baru perasan..gambar2 comel2 dyeorg byk yg blum trnfer & telah disimpan dalam peti berkunci:DD, so yg nie jer dpat aku kongsikan stlah d'tapis:D..



p/s :: cuti nnti, jgn lupe dtg kuantan tau.. rindu korg sgt2:D

6 comments:

  1. untunglah ade cousin.... hahaa..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. wahh best tu sy cousin belah mak smua gegurl, kecik2 lak tu, belah ayah, byk laki, tp smua da beranak bini da.. xde geng langsung... huhu..

      Delete
  3. haha,snang je tu..faris join la dyeorg,cri bini cpat..nnti boleh jadi geng dyeorg:DD

    ReplyDelete
  4. ala x jumpe lg someone, hope pasni jumpe n harap kekal...

    ReplyDelete
  5. hehe,insyaAllah..psti ade,cme cpta n lmbat jer:).. mne tau dpat awek MSU..

    ReplyDelete